KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
RSS
piątek, 08 lutego 2019

 

Trochę napiałam, a kolo od dicków wczoraj, spytał, czy jestem na niego zła. Co mam być zła, chce sobie o fiutach pisać, niech pisze, może nawet epopeję stworzyc, tylko niech mnie w to nie miesza, Jedno pytanie, grzeczne, czy może...no i spytał oczywiście, czy jestem zameżna i czemu nie. Żeby być żona, trzeba mieć odpowiedni charakter, ja jestem zbyt egoistyczna do jakiegokolwiek związku. A CR7 wyznał skrycie, ze o mnie marzy. Zajebiście. Jestem obiektem marzeń księgowego. To już rozumiem po co te serduszka ciągle. Zakochał się chłopak

 

10:07, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Może dobrze, że odeszłam z PTSR, kiedy odeszłam, bo zaczynała mi palma odbijać. Wymiana esemowców w Rumunii. Pierwszy dzień pobytu.Jakieś takie spotkanie integracyjne, kiedy piłam brudzia z tym kto był obok. A los mi postawił obok wolontariusza z Włoch. Przystojnego. Łyknęłam wódkę na odwagę i nie trafiłam specjalnie w policzek, tylko kiss w usta. Fulvio się tak spodobało, że przewrócił mnie na łóżko i normalnie zaczęliśmy się całować. Miejscowa szefowa PTSR do wyjazdów młodzieżowych, Marta, zaczęła się ze mnie nerwowo śmiać, a ja ledwo się powstrzymałam od dalszego rozwoju spraw. Pamiętam, że po mitingu zapoznawczym, Fulvio dalej chciał się bliżej poznawać, a woda życia;) pozbawiała mnie hamulców coraz bardziej. Fulvio zaprosił mnie na spacer, zrobieni byliśmy już oboje. Przewróciłam się przed budynkiem, w którym mieszkaliśmy na beton i tarzaliśmy się pijacko dalej, na oczach Marty. Nastąpił jednak przebłysk intelektu, że uwieść wolontariusza to słabe, on też przypomniał sobie, że jest wolontariuszem, pomógł mi wstać i tyle. Uff. No ej, 24 lata miałam, krew nie woda i takie tam:)

Dobrego Wam, wstałam o 3;30. Czas popracować.

 

04:20, annablack
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 07 lutego 2019

 



Dosyć masakrycznie jest. .Ale już nie odkrztuszam.Wszystko wyleciało?

Zmęcz mam.;

Faceci jezykowi dziwni jacyś, Jeden mnie pyta Are you hot? Odpowiadam: At all. A on rozwija temat preferowanej wielkości dicka.

Czemu mnie o to pyta? Kręci go to?

Na portalu jezymkowym....wstydź się, misiu.

 

18:13, annablack
Link Dodaj komentarz »

 



Rehab był straszny, ale w sumie nic dziwnego, jak drugi dzień krwawię jak zarzynany prosiak, to mogę nie mieć siły ćwiczyć.

Tak se pomyślałam: jak się księciu podobam, to mogę mu urodzić dziecko, koleś niebrzydki, ja wciąż nie mam instynktu macierzyńskiego, ale niech księciunio ma juniora, jak chce. Tylko ja upiornego upału nie zniese.

 

14:29, annablack
Link Dodaj komentarz »

 



Mój ś.p. Gin mówił, że mam zadatki na matkę Polkę, cokolwiek by to znaczylo, tak sobie tłumaczę, jak kolejny dzień chlustam krwią, a przecież oboje rodzice urodzeni pojedynczo, czyli skromnie, ale ja z bliźniaków...

Aha, księciu jest księciem, bo jak napisałam, że ja jestem księżniczką i olałam go jak wszystkich facetów, dociekał księżniczką skąd, bo może zna... Heh, jak jesteś księciem, to tez cię oleję.



Rehab koło 13. Niespodzianka

 

11:42, annablack
Link Dodaj komentarz »

 



Heh, ja nie mogę, dziwne ludzie w tej apce językowej.Pisze do mnie kolo Arab o ksywce Prince i przesyła mi pozdrowienia od rodziny królewskiej... Bez jaj, gorzej mi od tej zawartości, której nie mogę odkrztusić. Ale...jak księciunio mnie pozdrawia, to jak za niego wyjdę, to będę księżniczką Arabii Saudyjskiej;) O fck, tam jest chyba gorąco....wolę zostać polskim motłochem, dożywotnio.

Wracam do koali.

 

07:25, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Hej. Z ciekawostek: Misie koala potrafią spędzić całe życie nie pijąc kropli wody. Mmm... mówcie mi koala, bo ja i woda to komplet nieumiłowany.

Koleś z Niemiec, co tak musi mnie poznać, codziennie mi o tym przypomina. Chyba ma chcicę, a ja nie. Wysłałam mamie te osiem k, jestem o osiem lżejsza, pół roku pracy i odrobię.

Czasem kaszlę, ale to zdecydowanie za mało. Za dużo mam do odkrztuszenia.



Lecę do, baj.

 

06:03, annablack
Link Dodaj komentarz »
środa, 06 lutego 2019

 

 

- Co ciekawego masz mi do powiedzenia? Jestem tobą zainteresowany?

Wow, wypas, wydrapię sobie na ścianie tę arcyciekawą wieść. Z ciekawostek może opowiem to, że wysylam mamie osiem kawałków na automat do nauki kaszlu, bo zalegająca i nieodkaszlnięta plwocina doprowadzi mnie do kolejnego zapalenia płuc.Dobrze, że mam silny charakter, bo przy tylu trudnościach chyba bym nie zniesła sytuacji,

 

 

18:03, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Chyba irytuję tych facetów, mówię, że wyrosłam z ochoty ślubu, a do związku się nie nadaję. I co? Piszą do mnie kolesie w wieku 20-65 i wszyscy chcą mnie przekonać do sensu związku. Ja cię...., jak miałam 20, byłam chyba brzydsza, bo tak licznie nie uderzali, poza tym, tym razem zadnej lesbijki, chyba epatuję zwyklą orientacją. Piszą, licząc, że mnie namówią, a ja już, kiedy w ciężkich sytuacjach dałam radę sama, to wzruszam ramionami: jest jak jest.

Uch, ciężko.

 

15:13, annablack
Link Dodaj komentarz »

Pan mi wzynał. Kurde blaszka, a ja taka nieuczesana, hehe.

10:08, annablack
Link Dodaj komentarz »

 



Dzieńdoberek, kolega CR7 (wiedziałam, że go to ujmie, jak tak go nazwę;) już w środku nocy się przywital z serduszkiem, heh. Przegryzki dla psów -roladki z kurczaka w liczbie trzech opakowań odnotowane jako zakup na koncie, czyli można chyba płacić kartą na Allegro i to też się liczy. Wczoraj wysłałam plan urlopowy, kurde, okazało się, że mam 32 dni, z tej niepelnosprawności, pewnie. W każdym miesiącu, od maja, bralam chociaż dzień i tak do końca roku. Jeśli się poprawię tak, że chociaż będę mogła wstac z wyra do kibla, to kiedyś na jeden dzień gdzieś sobie polecę, jak zrobię paszport .... Może poprawa nastąpi w grudniu, to wtedy też mam dzień wolny- 27 ego.

Nie ma jak kobieta z jajami. Ja też mam życiowe jaja, takie babki lubię. Lecę do, nara.

 

06:47, annablack
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 05 lutego 2019

 

Myślę, że powinnaś wziąć ślub, będziesz się czuła wygodniej. Podaj mi przykład dziewczyny w twoim stanie, która jest sama.”

Kurde, sami swaci wokół. No, nie znam  żadnej i co z tego?



 

22:20, annablack
Link Dodaj komentarz »

Gośka dziś na rehabie uderzyła coś w klimatach, ze ona zrobiona z marnego materiału, bo jak się wyprostowałam, to siegała mi do brody... No cóż, niektórzy twierdzą, że małe jest piękne, a Dżej mi każe się prężyć, to jestem prosta jak strzała;) i potem Gosia jest tak do podbródka...ale nie ma co się przejmować, wszystkie ciuchy ma na długośc dobre i jest taka słodko kompaktowa;).

 

15:15, annablack
Link Dodaj komentarz »


Jak się jest ślepą kurą, to się używa okularków, a nie domyśla się, co stoi w haśle esemesowym. BO PODAŁAM TRZY NIEPOPRAWNE i mi allegro zablokowało transakcję. Czyli psy będą czekać do północy na snacki- roladki z kurczaka. Cgciałam kupi cokolwiek, żeby zainaugurować płatności nową kartą, mam dwie, ja pitolę! Tylko jakoś z zarobkami się to nie zgrywa;).
Szukam, czy jest coś nowego do wpisania, lecz tu, po japońsku, ni chu chu;).

09:50, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

4:15 to czas, w którym budzę się bezbudzikowo:). Muszę podać plan urlopowy na ten rok. Taaa, wszystko zależy w jakim będę stanie, czy wrócę już do chodzenia, czy wyrobię sobie przeterminowany dowód. Ćwiczę z Dżejem, to sądzę, że wrócę:), facet osiąga swoje cele, trzeba tylko dzielnie kroczyc obraną przez niego trasą, a jak mi się uda, ale to będzie dobrze świadczyć o profesjonalnym rehabie:).Facet uczy rehabiliantów w końcu... Dobra, napiszę jakiekolwiek daty, tylko nie z gorących pór roku. Ile ja mam?

24 dni? Jak wezmę jednorazowo dwa tygodnie to dają za wczasy pod gruszą? Wpiszę cokokolwiek.

 

04:39, annablack
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 04 lutego 2019

 

 

Heh. Musiałam mierzyć temperaturę na rozkaz mamy, bo mi się oczy błyszczą za bardzo. I wyszło, że mi się błysazczą ot tak, jak jestem zadowolona;), bo mam 36,6.

ćwiczę, nie choruję, nawet jak się niby zarażam, to potem to...kopem z półobroitu;).

 

19:57, annablack
Link Dodaj komentarz »



Biedroń cos ścieniamnił z tym robieniem wiosny. Lukam za okno, a tam śnieg, U nas tylko albo ukrop, albo zima. Ble. A do Millenium dzwoniłam już dwa razy, bo znowu zapomniałam hasła. Ale,ze odbierał facet, to pro.ściej mi sie gadało;). Z kobietami mi trudniej;).

 

09:36, annablack
Link Dodaj komentarz »



  • Dobrze się czujesz?

  • Jak zawsze.

  • To nie odwołuj rehabu. - zalecił lekarz rehabilitacji:)

Nawet jak się nie chce, to nie ma, że boli...

 

06:39, annablack
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 03 lutego 2019



Jak zyskac emotikon serce od kolesia Araba? Wystarczy tylko przywitać się z kolegą:

  • Hi, CR7:)

     

Mama umocniła mnie w przekonaniu, ze zdrowo wyglądam (czyli tak, jak zwykle;)) i nie muszę odwoływać, bo chyba jestem zdrowa. Całe życie jestem tego zdania, tylko pierdoły, coś o stwardnieniu, fu, rozsianym mi wpierają. Do widzenia, do jutra.

 

21:02, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Mama uparcie nie zakłada maseczki do mnie. Ja wiem, nie smarczę, nie kicham, rzadko kaszlę, nie wyglądam na chorą, czyli jak zwykle. Spytałam, czy muszę odwoływać i nie. Spytam jeszcze raz.

Kolega Turek chce się dla mnie poświęcić twierdząc, że na tym polega człowieczeństwo. Muszę mu się podobać. Biorąc pod uwagę, jak ja zareagowałam na niego, to jeśli jest tak samo w drugą stronę, to mu się podobam.

Nie wiedząc co rzec, nie mówię nic.

A jutro do roboty.

 

18:51, annablack
Link Dodaj komentarz »
Archiwum


ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.