KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
RSS
poniedziałek, 22 października 2018

 

 

Hej. Jeszcze dziewięć dni urlopu. Obudziłam się o 7:30 – tak się rozbisurmaniłam, Gdzie moje obowiązkowe pobudki o 5:50?

Zobaczymy jak będzie, ale szykuję się do odejścia z banku, bo po prostu bardzo mi się ciężko żyje;) i mogę nie dać rady. Mama przywitała słowami: Jak się czujesz? Heh, adekwatnie do stażu i przebiegu choroby...

No i tak punkt po punkcie jest coraz gorzej. A ja to obserwuję i nic nie mogę zrobić. Trzy lata przed czterdziestką i już mój koniec? Słabo:)

 

Dziś Dżej o czwartej, chyba. Trudno.

 

Aha, PIS w Rzeszowie wygrał. Hehehe. A Zdanowskiej burmistrz Łodzi zabroni sprawować stanowisko, mimo 70% poparcia. Ech.

 

Jachu oddał mi breloczek do kluczy, od Babci. Klucze ma dorobić.Heh, w lipcu bylam gotowa chodzić, to Dżej pojechał na urlop, a ja trafiłam do szpitala z zatrzymaniem moczu,Cewnik, kabel, wór na siki – uwolniłam się z tego, ale wciąż nie jest dobrze, gdyż albowiem nie mam żadnego mięśnia, z tego względu cięzko mi wykonywać ćwiczenia.

Wczoraj nie umalowałam się, bo trudno mi było utrzymać ciężkie lusterko w lewej. Ale nie przejęłam się, gdyż wiem, że lepiej już nie będzie;)

 

Dobrego Wam.

 

08:36, annablack
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 21 października 2018

 

Jeeeeeeeeeeeeeeeeee! Wszystkie duże miasta mają dość PISu. I prezydent Trzaskowski w pierwszej turze! Uch. Choć ze mną źle, to Polska się podnosi:))

 

21:42, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Niestetyż, impreza stała się urodzinami mamy.

Ze mną jest naprawdę bardzo źle,nie jestem w stanie dłużej trzymać pion. Więc nie mogę chodzić pod rękę z Jachem, bo kolana mi się gną.

Olo pytał co to plazmafereza. Oj Olo, lenistwem jest nie wrzucić tego  w wyszukiwarkę. Plazmafereza oznacza oddzielenie cząsteczek morfotycznych krwi, czyli erytrocytów, leukocytów, trombocytów od osocza, czyli plazmy. Stąd nazwa plazmafereza. 

 

Nie wiem, co to daje, ale pani, która próbuje wszystkiego, co możliwe;), to też próbowała, więc może u mnie zadziała. Pani nie czytam, bo mam wrażliwośc na słowa.

 

Jest ciężko i nie dzwonię do Kaśki, bo właściwie o czym mam z nią gadać? Zrobiło się bardzo cięzko, mimo że bez raka i borelki. Nie mam meża, ani dziecka, ani nie znam się na kolorach, Ja ledwo je rozróżniam, te co łatwiejsze.) Ja tylko mogę w miarę bezboleśnie składać literki;).

 

Tak więc, Olo, nie wiem, co teraz ze mną będzie. Refundacji nie ma, a ja nie mam 38000 PLN na jedna dawkę...

Zdołowałam się, jak Jachu znosił mnie z piętra na rękach...

Dosyć żałośnie.

 

18:08, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Hej, myślę, co by tu robić. Może zreobić plazmaoferezę? Mama chce spytać profesora, co o tym myśli.Pewna pani, jak ją jeszcze czytałam, bardzo narzekala, to może na mnie zadziała, bo jesteśmy inne w przebiegu, choć obie agresywne.

Zobaczymy. Na mnie Tysabri działało, na nią nie. Ciekawe, co prufesor o tym powie...

 

12:46, annablack
Link Dodaj komentarz »
sobota, 20 października 2018

 

Yyy... siedzę z lapsem na brzuchu i nie mam nic do przekazania, a nie zdarza mi się to często. Zastanawia, się co będzie ze mną, jak minister nie da refundacji. Inie chcę o tym myśleć, jak do kwietmia mie da, to wypadnę z refundavji. Nie chcę o tym myśleć.

 

21:30, annablack
Link Komentarze (2) »

 

 

Hello (ups, pomyliło mi się po jakiemu mam gadać). Zasypiam co cwila, taki dzień. Jutro mamy urodziny z mamą, Ani to moje, ani jej, ale rodzinę trza ugoscić. Może nawet się umaluję na cześć, kto wie?

I Jachu mnie zniesie na barana. Czemu bawimy się w to, ze sama nie umiem nie wiem, ale poproszę DZEJA.żebym w poniedziałek spróbowała.

Dobrego dnia.

 

11:35, annablack
Link Dodaj komentarz »
piątek, 19 października 2018

 

Rąbnęłam się we włosach Banderasa. To ciemny brąz. Nie jest łatwo, wiadomo wszak, że rozróżniam, po męsku, tylko dwa kolory: ładnyi brzydki, a na przykład ciuchy dzielę na trzy kupki: czyste, brudne i brudne, ale da się założyć:))).

 

To wiecie już o mnie wszystko;).

A najlepszy tekst z reklamy: W końcu lekarze też miewają chrypę.

A mamy to nie śmieszy tak, jak mnie..

10:04, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Kurde, schudłam na ry... pysku.Wczoraj ćwiczyłam jak zapaśnik, walcząc ze swoim ciałem, ruszając się bez przerwy 45 minut!(Znaczy, po 45 minutach Dżej spojrzał na zegarek, bo ruszałam się godzinę.) To jak mam przytyć, jak najmniejszy ruch mnie odchudza? Wczoraj zeżarłam jajówę z, ekhm, sześciu jajek. Jak górnik. I co? Tak, najadłam się, ale bez przesady.

Banderas tyci siwy, jak to czarnowłosy, a ja zero. Żrę jak smok i nie tyję. I podrywają mnie dwudziestolatkowie, bo im się myli ile mam lat. Tyle mam, na ile wyglądam.

Gośka o 11. Do miłego.

 

 

06:29, annablack
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 18 października 2018

 

Miałam pierwszy rehab prawie po tygodniu.Uch.

Z innych kwestii: spytałam mojego arabskiego amatora, jak ma na imię. Ostawiałam, że Ahmed, bo tak się tam chyba większosć nazywa. A on się zwie A...Adil. Prostae dość. Kolega mlodszy wkręcony na maksa.Kazał mi myśleć jak się szybko spotkamy.

Ekhm, taaa.

 

20:35, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

dyplom

Hej, znalazłam dyplom! No i jest tak, jak mówiłam, na Wydziale Neofilologii skończyłam kulturoznawstwo.

A zdjęcie do dyplomu w golfie, granatowym? Do zdjęć oficjalnych miałam zawsze podejście luzackie mocno, takie anarchistyczne;). Dziś Dżej o piątej. To ja się napiję, co?

 

07:04, annablack
Link Komentarze (1) »
środa, 17 października 2018

 

Już mam totalną jasność. Kolo wielbi mnie już piąty miesiąc, bo po prostu okazało się, że to Arab, a wszyscy Arabowie świrują, jak widzą białą skórę. Jeszcze niebieskie oczy? Heh, nawet Arabki usiłują się wybielić. Co kraj, to obyczaj, u nich bladą skórę ma seksbomba. To w Polsce co druga to seksbomba;).

 

Dziś znowu nie mam rehabu. Żałosny ten tydzień... a orzeczenie mam tylko do czterdziestki, czyli jeszcze trzy lata, nie dożywotnio.

 

Dobrego Wam.

 

07:23, annablack
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 16 października 2018

 Skończyła mi się cierpliwość.

19:58, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Goś odwołała mi rehab. Co mogę? Nic nie mogę, co zrobić...Zaproponowałam koledze friendship, bo to lepiej, niż zaczynać od dupy. Zresztą, nie znam się na myśleniu dwudziestolatków pci męskiej;). Pewnie się nie zgodzi, dlatego uprzedziłam go, że prostytutką nie jestem;)

Sprawdzałam ile mogę jeszcze dorobić. Bez zmniejszenia renty. Mogę tysiaka brutto jeszcze.

Gdzie znajdę takie?

Kolo mi odpisał. Nic nie zrozumiał.

 

17:18, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Hej. Znalazłam ofertę dla zdalnego spedytora, ale trzeba mieć min. trzy lata doświadczenia, no i wtedy pracowałabym po piętnaście godzin. Najpierw bank siedem, do trzynastej, a potem płynne przejście do dwudziestej pierwszej, bo to ładunki w USA. Robota dobra na ciepły czas, no bo piętnaście godzin...dziesięć zdarzało się, ale nie piętnaście...Nic to, szukam dalej.

Wczoraj odwołałam Dżeja, bo było mi niedobrze. Obiad zjadłam na kolację, a kolacja wypadła. Cóż zrobić. Nieźle się składa, przecież ja nie lubię jeść;) i im mniej trzeba zapodać, tym dla mnie lepiej.

Gnojka z wczoraj olewam. Dzieci krzywdzić? To nie ja.

W przyszłym tygodniu ma być już zimno, jak na październik przystało. Git, moje klimaty.

 

Goś o po 11. Do południa jakoś jeszcze mi ok, po południu dogorywam czasem.

 

Do miłego.

 

07:17, annablack
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 15 października 2018

 

O nie, jednak jestem najstarsza na świecie. Ten kolo co tak się uwziął ma 20 lat! Help! A ja prawie 40... Chyba się pochlastam. O, spytam go czy mamy szuka... 

 

21:13, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Nie mogę. Dlaczego wszystko rozbija się o seks? Kolo, któremu napisałam szczerze co mi jest, w jakim jestem stanie i poprosiłam, żeby się odwalił, napisał tak, jak onegdaj rzekła Ewcia: Gdzie jest różnica płci, tam nie ma różnicy wieku. To on musi być taki stary jak ja naprawdę;). I spytał znowu, czy może być moim kochankiem. No, kobiety po trzydziestce bardziej, ale panowie chyba mniej? Generalnie na tym się skupia jak poznał mnie na żywo.

 

A ja się skupiam, że chciałabym choć na miesiąc pobyć spedytorem od Węgier, wtedy bym na miesiąc ozdrowiała. Szukam ofert. Prawie trzy lata, dwa i pół w tym robiłam. To był piękny czas.

 

19:58, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Tekst dnia, który dostałam wczoraj albo przedwczoraj, ale przeczytałam dziś to to, że myślę tylko o sobie. To prawda, bo o kim mam myśleć? NIE mam ani męża, ani dziecka, to o kim mam myśleć? Współczująco myślę o mamie. I nie, Kasiu, nie uraziłaś mnie. Nawet jeśli chciałaś:;)

Zagłosowałam już na prezydenta Wawy:

 

17:10, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Hej. Przez weekend nie odpalałam lapsa, tylko na tablecie uczyłam się pisać dotykowo. Pani do mnie napisała, prosząc o telefon, bo ma fajną ofertę z branży TSL za dobry pieniądz. No, jak to w TSL. Jeśli chodzi o spedycję, to tam zawsze kasa dobra, ale pewnie zdalnych pracowników nie chcą.

Bożeż Ty mój, nie wierzę, że sama się zwolniłam z super pracy. Mama do mnie, że nie mogę pracować w spedycji, bo to za ciężkie. To tempo...Hm...duże tempo pracy ożywia i dodaje sił. Pozwoliłoby zapomnieć ile lat leżę w wyrze...

Ja lubię mieć trudno. Wiem, ten węgierski na C1 ich przyciąga. Gdyby mnie chcieli, chętnie bym spróbowała...

Aha, mecz wyłączyłam w trakcie pierwszej połowy, a jak usłyszałam o strzale w ostatniej minucie, cieszę się, że nie oglądałam.

Dobrego Wam, dziś chyba kurier podrzuci karty do głosowania, a po głosowaniu drugi kurier odbierze. Jak usłyszałam, że PIS sprowadza do Warszawy wyborców z miejsc, gdzie same z przeproszeniem pisiory i melduje sto osób w jednej kawalerce, żeby było więcej „prawidłowych” wyborców, to aż się spięłam....

 

07:57, annablack
Link Komentarze (2) »
niedziela, 14 października 2018

CZE. Tak. sobie myślę, ok, jutro będę robić pompki, chociaż jedna mi wyjdzie, a potem...może spróbuje wstać. Nie mam takich UD jak pani z anoreksją;}, ale może trochę się wzmocniłam tymi kańapkami licznymi,;). Idę spać.

11:32, annablack
Link Dodaj komentarz »
sobota, 13 października 2018

HEJ! Spałam do 9. Znowu na trupa. Dżej niby wkurzony mym nieróbstwem, na odćhodnym mruknął: - Do poniedziałku

To chyba nie znielubił mnie.

A żałuję, że nie znam innych osiem tygodni za wćześnie urodzonych. Bym ich spytała, czy też mają za wczesny wygląd.

Robię sobie jaja, zmieniłam na portału językowym wiek na 26. Wiem jak to jest, bo już raz miałam;).

Jeden ćhłopaczek chyba uwierzył, bo o 3::45 dzwonił na whatsapp. Nie loguję się od dawńa

 

Cz6tam jakiś ebook, kryminał, nie pamiętam tytułu.

Chyba bicki i prostowniki mi przyrosły, tylko waga nie wykazuje, a żrę na potęgę.

Ile kanapecżsk Andżia zjadła? Sześć. I dalej jestem nie za szeroka;).

11:25, annablack
Link Dodaj komentarz »
Archiwum


ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.