KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
RSS
sobota, 23 lutego 2019

 

 

Dzwonił pięć razy. Ja już nie odbiorę. Oszukaństwo. To miało dla mnie ćwiczyć angielski, a dla niego hmm? Uj nad uje, Obie rece ma połamane, że ja mam wymyslać co bym mu robiła? Co to, seks telefon?

Kuśwa, nie znam człowieka, najprawdopodobniej nigdy nie poznam, a ten mi takie teksty zasyła.

Jestem wkurzona.



Rodziciele jadą, nie interesowałam się nawet gdzie są...

 

 

11:57, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Bazil się znowu dobija. On nawet nie wiedział, że jestem chora, ile mam lat, nie czytał profilu, bo po co. Zdjęcie mu wystarczy. Pasuje mi ksywa Badyl dla niego. Znowu dzwoni. Znąowu nie odebrałam. Pieprzony erotoman.

Inni goście chcą się dowiedzieć co to jest za choroba: dobrze wyglądam, a jestem chora. Why?

09:08, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Jak niewiele trzeba, żeby internetowy erotoman ześwirował. Zobaczył mnie na zdjęciu i usłyszał głos. To mu wystarczyło, żeby się zakochać. Dziś w nocy napisał mi wiersz, zaczynający się: Kocham cię (?) jak róże deszcz, potem nastąpiło coś, czego nie zrozumiałam...muszę sprawdzić słówka. W życiu nikt mi wiersza nie napisał, a teraz amerykański Duńczyk siedziący w Nigerii się zdobył.

I tak mu nie odpiszę. Wiem za to, jak się nazywa -Bazil. Nie było szans, że to zapamiętam.

Generalnie facet wyposzczony i mu się nudzi. Oj...wiersz pisać? Poezja w szkole zawsze była dla mnie straszna, brrr. Nie rozumiałam i drugiego dna nie widziałam.

Dziś podobno jestem silniejsza. No, nie ćwiczę, to proste, że silniejsza. Co się w weekend nacieszę zwyżką formy, to moje. W poniedziałek Dżej mnie znowu zgasi i wstawi do szeregu. I przypomni, że nic mi się nie może poprawić, bo jestem nieuleczalna. Niech sobie myśli, co chce, ja też będę myśleć, co chcę, Ważne, że fajne/trudne ćwiczenia wymyśla.:)



Rodziciele pewnie na kolację. Ile z Mazur im zajmie? Zależy, kiedy wyjadą...



Dobrego wolnego.

 

07:39, annablack
Link Dodaj komentarz »
piątek, 22 lutego 2019

 

W starciu kobieta – mężczyzna zaczął świnić facet.

Dostaję wiadomość:

Gdybyś miała dostęp do mojego całkowicie nagiego ciała, gdzie dotknęłabyś mnie najpierw?”

Powaliło go? Myślałam, że to zwykły kumpel do angielskiego. Czyli, jeżeli pisze do mnie facet, zawsze myśli o seksie? Ci, którzy się nie powstrzymują, dostają miano zboczylusów.

Już mu nie odpowiem. Szkoda.

 

16:33, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

- Tak wstajesz i ty mówisz,że nie masz siły.

- Bo to jest mój stan niemocy...



Bro twierdzi, że rodziciele wracają jutro. Zdziwko, bo ja myślałam, że w niedzielę. Ale ja zawsze nie na bieżąco. Czyżbym to też ważyła sobie lekce?

 

13:14, annablack
Link Dodaj komentarz »

 



Czytam co koleś napisał w nocy i aż się kawą zakrztusiłam. „Niech każdy dzień odnawia naszą miłość.” Mi...co? Czegoś nie zauważyłam? Irytują mnie sytuacje, kiedy ktoś mi wpiera coś, czego nie ma. Zakochać mnie nie tak łatwo... Biorę się za kawę.

 

09:40, annablack
Link Dodaj komentarz »

 



Nie śpię od... właściwie głównie dziś nie spałam. Tylko knułam, bo to umiem. A kolega...(jak on się nazywa...) najpierw wymusił zdjęcie, a wszystkie mam zablokowane w Huawei, to spontanicznie się zdjęłam Siaomi i mu wysłałam.A on na to, że wow, zaczyna się zakochiwać. Czyżby to było takie proste? U facetów pewnie.

Czekam na laptopa już długo jak na kuriera, więc weszłam śledzić przesyłkę. I jak się zdziwiłam, jak przeczytałam, że już odebrałam przesyłkę, we wtorek, 19-ego. O.

Zagotowało się we mnie, kurier DPD przegiął.



Dziś Małgo, o 11:30, będzie strasznie, jak zwykle, co zrobić...



Nara, się biorę za.

 

05:20, annablack
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 21 lutego 2019

 



Dobra, już jarzę, Bóg stwierdził, że akurat ja dam sobie radę sama, no i l uz, to pewnie racja, ale po kiego grzyba ten koleś znowu dzwoni. Juz słyszał mój głos, fajny alt, a on znowu dzwonił jak jadłam obiad. Trochę mnie to wnerwia. Ja już jestem za stara na takie różne akcje, a on mi i tak nie pomoże, bo siedzi w Afryce. Usiłowałam skasować profil językowy, ale nie umiem.

 

14:35, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Kurde, Gośka mnie zmasakrowana, Tylko mózg mnie nie boli: dostałam w życiu  jedną walentynkę, to czemu się nigdy nie przyznał? A ja niedugo potem się wyprowadziłlam z Gocławia. A tam byli młodzi ludzie...Wyznał i się nie przyznał. Naprawdę liczył, że  się domyślę kto mnie kocha?

Ech...widzisz człowieku, warto było się przyznać.

Jeszcze godzina dwaszieścia...

 

12:12, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

No i dupa. Koleś ma dziecko, tylko jakoś zapomnial powiedzieć, że jest rozwodnikiem i ma sześcioletnie dziecko. You're so beautiful, dlaczego jesteś sama? Bo tu gdzie mieszkam są sami wiekowi ludzie. Za kogo miałam wyjść? Za starego malarza, czy za starego hydraulika? A, no i kolo porzucony przez rodziców...Zadzwonił do mnie,Tylko pogadaliśmy. Mój głos też mu się podoba. Ach ach. To ja lepiej porobię.

 

10:18, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

KURRR zaspałam pół godziny do pracy. Czyżby było za ciężko wczoraj? Dwa budziki mnie nie obudziły. Ja naprawdę, jak śpię, to śpię, a jeszcze jak moje wielkie ciało biedną lewicą podciągnęłam do pionu... to była to wielka praca. PÓŁ GODZINY zaspałam!Pociągającego odwaliłam, bo już wczoraj chciał gadać, a ja z wysilku byłam tak zmasakrowana, że wysłałam go na drzewo. Wygląd to nie wszystko. Zresztą, on wcale nie jest piękny.

Dobrego Wam, próbuję się obudzić, a nie jest to łatwe.

 

06:49, annablack
Link Dodaj komentarz »
środa, 20 lutego 2019

20012019

 

Niezwykle mnie cieszy, że jutro nic. Uch.

 

20:33, annablack
Link Komentarze (1) »

 

 

-E, ty masz mięśnie w lewej! Taki kawał ciała podciągnąć na jednej ręce...

 

To nieplanowane, ale jak się tak ciągle cwiczy, to i mięśnie przeróżne wyrastają. I teraz, patrząc jak mi szło, wycofuję to, co o rzucie pisałam...

 

A pociągający bada grunt. Spytał o męża, dziecko i spytał, czy przejdziemy na whatsapp.

 

 

Heh, to ja się napiję...

 

 

13:12, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Cześć. Co jest z tymi ludźmi? Albo zboczylusy piszą, albo ten młodziak, co to najpierw mi wyznał, to się zwie miłość do wyglądu, a później, zaczynając od fuck you, kolo pisze co dzień lub dwa, a jego wypowiedź koncentruje się na fakach. Chłopiec w angielskim słabiutki i chcąc mnie ukarać, że nie chcę się z nim oglądać, leci z fakami. Przestałam odpowiadać, a kolo się w końcu znudzi.



Dobrego Wam, ja na serio mam rzut, nie idę do szpitala bo tam epidemia grypy, ale bywam rozjechana na maksa, wczoraj nie mogłam wsadzić kanapki do paszczy...Może mama mi przepisze sterydy, opisze mój stan, pogada z profem, że mam rzut, ale boi się, że w szpitalu, na izbie złapię grypę i zaakceptuje jak pulsy wezmę w domu?



I jeszcze te ćwiczenia w rzucie to masakra. Się biorę, baj.

 

06:01, annablack
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 19 lutego 2019

 

 

Nie ma nic. Szukam i nic, czy ekologia jest tak zapomniana, tak olewana?

Hm. Tak se pomyślałam, jakby księć był pociągajacy, mogłabym zamieszkać w tym ukropie. A tu...pieniądze to nie wszystko...:))).

Szukam dalej.

 

12:09, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Hej. Co jest, że 22 latek się na mnie obraża i czuje się dotknięty, że nie chcę się z nim wideokolować. Przecież on nawet angielskiego nie zna. Chłopcze, jestem od ciebie 15 lat starsza, mogę decydować czy z kimś pogadam, czy chcę się tylko oglądać, a na tym portalu wolę rozmawiać.



2,5 dnia trzymała bateria do 35 %. W tym momencie zawsze ładuję.



Dobrego, a ja sobie popracuję.

 

07:47, annablack
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 18 lutego 2019



Napisał do mnie koleś w moim wieku. Pociągający, mniam, tylko Turek. Co zrobić.A w ogóle to słabosilna jestem.

 

18:55, annablack
Link Dodaj komentarz »



Załączyła się „Andromeda liberata”. Goska bawila się moim lapsem i zostawiła mnie z włączonym Vivaldim. Zmęczona koszmarnie po Gośce, ledwo sięgnęłam, żeby to zdławić. Czuję się jak rąbnięta tępym narzędziem, poćwiartowana. Gośka tylko stwierdziła, że to nie jest mój najlepszy czas. Wypas.

 

13:01, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

'I am really good in English' kolo mnie chętnie nauczy. Lukam w jego profil- level – initermediate – heh, jak u mnie, tylko chętnie się pogapi. Mam 38 conversation request. Wszyscy chcą się tylko gapić? Słabo.Czy to reakcja, jak napisałam, że szukam chłopaka?;)

 

09:08, annablack
Link Dodaj komentarz »

 



Hej. Śmieję się z tych dzieciaków, co mnie zaczepiają, żeby się uczyć angielskiego. Nie włączyłam obrazu, gnojek mi rzucił 'Fuck you' i taka rozmowa. Przejrzałam gazety i już wiem, że nie mam dziś o czym pisać.

Na whatsapp też nie mam co wchodzić, bo tam głównie oglądacze i Mońka;).

Szkoda, że ten Huaw ei się zablokował – w szystkie ha sła muszę zmi eniać. Bateria nowego drugą dobę trzyma...Mama mówi, żeby sobie męża znaleźć. Tak na siłę jest tylko ksienć upału. 

 

 

 

06:33, annablack
Link Dodaj komentarz »
Archiwum


ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.