KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
RSS
wtorek, 12 lutego 2019



Ha! Średnia unijna kobiet naukowców to 41%, a my mamy 48%.

Dużo kumatych babek w Polsce:)))

 

Wiem, wiem, pracuję;).

07:39, annablack
Link Dodaj komentarz »

 



Hej, nie jest dobrze, mama chora, ja jak większość życia, też. Słabo. A żeby było śmieszniej, CR7 przysłał mi aktualne zdjęcie. Szybka taksa i- dwadzieścia cztery. To po cholerę  tak się do mnie przywiązał? Mam się znowu czuć jak starsza siostra? I nie chcę, żeby tak trwał w tym zakochaniu, bo z tego nic dobrego nie wyjdzie, mówię Wam;).



Jak wspomniałam, mam wolne, bo Goś chora. A, ja już w pracy, zapomniałam. Lecę!

 

06:42, annablack
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 11 lutego 2019

 

Parszywie mi było, więc rehab z Dżejem ofwołałam. A nie powinnam była, w końcu on mnie nauczy wstawać chyba. Jak się da. Lekarz rodzinny jes t chory i ma zwolnienie na kilka dni. Gosia ma zatoki z ajęte, więc mam jutro wolne;). La mamma miała mnie osłuchac, ale jak ona chora, to mnie nie trzeba, w sumie;).

 

 

18:59, annablack
Link Dodaj komentarz »



Dwie panie chore. Ja nie, tylko sobie odkrztuszam. Ale lekarz mój rodzinny (można tak mówić o matce?) antybiotyku nie dał, to może uda się bez?

 

13:25, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Wcale się nie zmniejszył, wciąż odkrztuszam na potęgę, a CR7 chce przyjechać, bo „przecież nie mogę być sama”. Akurat ja mogę, no dobra, nie mogę, bo póki nie nauczę się wstawać, będę nosić pampersa, a sama w leżeniu sobie nie założę. Wiem, wiem, jakbym miała męża, wszystko by za mnie robił, wychowywał dziecko, możliwe, że niejedno, no ale...nie potrafię się zmusić, no a CR7 już utopiony w miłości do mnie. Słabo. Kiepsko się czuję.

 

10:13, annablack
Link Dodaj komentarz »


Cze. Chyba mi się kaszel zmniejszył, ale ciągle jest. Mama rozprawia o kolejnym antybiotyku. Bo tak kaszlę i kaszlę. I kaszlę..

07:33, annablack
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 10 lutego 2019



Czy chcesz życ w innym domu?'



Czemu bym miała chcieć CR7? Małżeństwa, a nawet kocia łapa są przer eklamowane, sprawdziłam się, czy w trudnej sytuacji dam rade, no i dawałam. Nie chcę kolejnego pytania, czy jestem zamęzna. O, Amerykanin do mnie napisał, ze jest nejtiwem i może mnie uczyc



.Hm...Zakocha się i będzie kaszana. Jestem dosć zła.

 

15:50, annablack
Link Dodaj komentarz »


Ja zawsze się uśmiecham, jak nie wiem co powiedzieć. Koleś z Ameryki powiedział mi dziś coś, na co ja, facetem nie będąc, w życiu nie zwróciłabym uwagi.Otóż, że mój smile is soo attractive. Żadna kobieta nie zwróciłaby na to uwagi, serio. Suszę zęby i co? Nico.
CR7 (jak on się właściwie nazywa?) chciałby chyba, zebym się do niego przeprowadziła. Do Emiratów? Fantastycznie, wiadomo wszak, że ja uwielbiam gorąc. Poza tym, tak na kocią łapę, czy chce się, o zgrozo, oświadczyć?
Zboczylus zrozumial, że go nie chcę, obiecał, ze się nigdy do mnie nie odezwie, przeprosił za swoje gadki i ja mu bye. Uff.

10:47, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Cze. O szóstej rano przywitał mnie Zboczylus z kolejnym „Why?” rzucanym w przestrzeń. Ja mu nie odpowiadam, bo chłop bez klasy. A ja? Spoko, wyglądam jak zawsze. To, co mi się zmieniło, czyli mięśnie przez ten cholerny ruch;), mam pod ubraniem i epatować nie zamierzam. Cielskiem? Hehehe. Jak się nie ma czym pochwalić, zostaje epatowanie. Ja nie z tych, za skromna jestem;).

E, właśnie, jęknęłam wczoraj mamie, że ma wreszcie córkę -lekarza- Kasię, aż jestem zazdrosna, a mama stwierdziła, że woli lingwistkę, bo ją lepiej zna niż Kasię, poza tym, za dużo tych lekarzy, to nudne.

Grazie, mamma, ajlowiucię:).

Nie jestem lekarzem i żyję;). Mało tego, nigdy być nie chciałam. Tak, jak ruszać się nie chciałam i co? Ruszam się, żeby zacząć się ruszać;). Taki lajf. Dobrego Wam.

 

07:58, annablack
Link Dodaj komentarz »
sobota, 09 lutego 2019



Zboczylus pyta, czy jak nie będzie miał dziewczyny, to będę go chciała.

Sytuacja stała się groźna, więc wydarłam się palcami, że nie, Tego jeszcze brakowało, zeby zostawił swoją pannę.Co ta chcica robi z ludźmi....

 

21:34, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

CR7 chce do mnie przyjechać.Yyy? Czyli do moich rodziców. Ja się nie dorobiłam swojego niczego. A właściwie po co?

Zboczylus dalej pisze i zadaje pytania czy coś lubię. Preferencje seksualne. Nie odpowiedziałam mu na nic, jak zaczął pytać jak, eee...Lew-Starowicz. To go podnieca, jak tak pyta? Świr nad swiry..

 

21:00, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Kaszlę ciągle i nic.Dziś wbija pani fryzjerka, dobrze, bo już grzywa mi zasłania oczy...

 

14:15, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Hej. Kaszlę bardzo dużo, ale ta zawartość się nie kończy. Mama się zastanawia, czy dać mi kolejny antybiotyk, a ja już nie chcę. Będę mieć kolejnego grzyba, albo dwa. Bo to ja, grzybiarka. Ja nawet nie umiem grzybów w naturze zbierać.

Aha, wyszło tak, jak przewidywałam. Facet od dicków wyznał: I want you . I spytał, czy ja też go chcę. A w poprzednim zdaniu mówił, że ma dziewczynę. Ale uj. To patrzcie, wystarczyło mu spojrzeć na spontaniczne zdjęcie z telefonu i koleś już wie, .że mnie chce, czyli będzie mu rączka pracowała gapiąc się na zdjęcie. Nie swojej dziewczyny. UJ. Uj nad uje. Faceci tak mogą? Spoko, kobitki, w życiu się Wam nie wtrącę i nie namieszam w związku. Ja nie facet, ale koleś mnie wpienia, Trzy profile sobie założuł, bo niby konto mu zablokowali. Czyżby za brzydkie rzeczy pisał, zboczylus jeden?

Dobrego dnia Wam, odkrztuszam dalej:).

 

 

08:54, annablack
Link Komentarze (1) »
piątek, 08 lutego 2019

 



22 latek wysłał mi serduszko. Nie czytał profilu,że jestem piętnaście lat od niego starsza? Dobrze, że chociaż pełnoletni. Wiem, to, że nigdy nie paliłam tak mne odmłodziło,może... śmiesznie dosyć.

Dobrze, że jutro wolne.

Aha, Gośka ,mie naprawiła.Kaszlę i odkrztuszam na potęgę, pół dnia kaszlałam/odkrztuszałam, aż mama oddała mi te osiem kawałków, kupowamie sprzetu jeszcze nie teraz, jak umiem kaszleć;). Niezwykle mnie to cieszy;).

 

20:19, annablack
Link Dodaj komentarz »



Robi się niebezpiecznie

. Nie robiac nic, wchodzę w serce CR7. Do du du.



 

 

17:32, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Heh, księć;) do mnie napisał. Trawił dobę to, że jestem z Polski i myślałam, ze koniec rozmowy, ale dziś znowu napisał ze jest z Dubaju. Czyli Emiraty

. Pisałam już, że Arabom się podobam? Niech już  będzie koniec, bo rehab i okres mne rozwaliły.

 

 

12:57, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Trochę napiałam, a kolo od dicków wczoraj, spytał, czy jestem na niego zła. Co mam być zła, chce sobie o fiutach pisać, niech pisze, może nawet epopeję stworzyc, tylko niech mnie w to nie miesza, Jedno pytanie, grzeczne, czy może...no i spytał oczywiście, czy jestem zameżna i czemu nie. Żeby być żona, trzeba mieć odpowiedni charakter, ja jestem zbyt egoistyczna do jakiegokolwiek związku. A CR7 wyznał skrycie, ze o mnie marzy. Zajebiście. Jestem obiektem marzeń księgowego. To już rozumiem po co te serduszka ciągle. Zakochał się chłopak

 

10:07, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Może dobrze, że odeszłam z PTSR, kiedy odeszłam, bo zaczynała mi palma odbijać. Wymiana esemowców w Rumunii. Pierwszy dzień pobytu.Jakieś takie spotkanie integracyjne, kiedy piłam brudzia z tym kto był obok. A los mi postawił obok wolontariusza z Włoch. Przystojnego. Łyknęłam wódkę na odwagę i nie trafiłam specjalnie w policzek, tylko kiss w usta. Fulvio się tak spodobało, że przewrócił mnie na łóżko i normalnie zaczęliśmy się całować. Miejscowa szefowa PTSR do wyjazdów młodzieżowych, Marta, zaczęła się ze mnie nerwowo śmiać, a ja ledwo się powstrzymałam od dalszego rozwoju spraw. Pamiętam, że po mitingu zapoznawczym, Fulvio dalej chciał się bliżej poznawać, a woda życia;) pozbawiała mnie hamulców coraz bardziej. Fulvio zaprosił mnie na spacer, zrobieni byliśmy już oboje. Przewróciłam się przed budynkiem, w którym mieszkaliśmy na beton i tarzaliśmy się pijacko dalej, na oczach Marty. Nastąpił jednak przebłysk intelektu, że uwieść wolontariusza to słabe, on też przypomniał sobie, że jest wolontariuszem, pomógł mi wstać i tyle. Uff. No ej, 24 lata miałam, krew nie woda i takie tam:)

Dobrego Wam, wstałam o 3;30. Czas popracować.

 

04:20, annablack
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 07 lutego 2019

 



Dosyć masakrycznie jest. .Ale już nie odkrztuszam.Wszystko wyleciało?

Zmęcz mam.;

Faceci jezykowi dziwni jacyś, Jeden mnie pyta Are you hot? Odpowiadam: At all. A on rozwija temat preferowanej wielkości dicka.

Czemu mnie o to pyta? Kręci go to?

Na portalu jezymkowym....wstydź się, misiu.

 

18:13, annablack
Link Dodaj komentarz »

 



Rehab był straszny, ale w sumie nic dziwnego, jak drugi dzień krwawię jak zarzynany prosiak, to mogę nie mieć siły ćwiczyć.

Tak se pomyślałam: jak się księciu podobam, to mogę mu urodzić dziecko, koleś niebrzydki, ja wciąż nie mam instynktu macierzyńskiego, ale niech księciunio ma juniora, jak chce. Tylko ja upiornego upału nie zniese.

 

14:29, annablack
Link Dodaj komentarz »
Archiwum


ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.