KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
RSS
wtorek, 11 grudnia 2018

 

Nie mogę nic, bo chce mi się spać, A, nie chciałam takiego seks wideo wstawiać, ja tylko tą muzykę chciałam, A teraz patrzę: z przodu, z tyłu, sorry, mam nadzieję, że was nie zgorszyłam, Nie mogę nic, bo oczy mi się zamykają. Jednak się wczoraj zmęczyłam.

 

 

Nie śpię, ale jako że śmieszą mnie ciekawostki, jakie znajduję całkiem przy okazji moich poszukiwań bazowych, to pracuję, bo tylko to mi wychodzi. Taki robocik.No nic mnie nie boli, żeby zrobić mi zakwas, to się trzeba wysilić, Dżej.

Gośka umie, tego właśnie się boję;))).

 

 

06:22, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Czedobry! Obudziłam się samoczynnie o 4:57, wsłuchałam się w swoje ciałko i nie boli mnie nic. Czyżbym zmęczyła się za mało godzinką ćwiczeń? Organizm mówił, że za dużo, kiedy na kolacyjkę wchłaniałam pięć paróweczek cielęcych. Zjadłabym dziesięć, ale bastuję, bo rodziciele pójdą z torbami;).Mam nową, drugą pracę domową na co dzień, ale mogę ją robić tylko jak Iwona jest, bo ktoś mnie musi ratować, jak się zacznę dusić;). Ćwiczonka high skill[).

OK, to ja zabieram w troki to co mam i trochę zaczynam mózgiem robić.A Gośka o po 11:).

 

05:34, annablack
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 10 grudnia 2018


O kurde, nowe ćwiczenie. Dżej zadowolony, ale było megaciężko. Czuję się jak górnik. Pewnie schudnę, tak na mnie działa wysiłek;).

Aha, nie zgadza mi się ilość prezentów. Chyba będę musiała rozdrobnić gifty, żeby się liczba zgadzała.
Niestetyż pensję z listopada całą wydałam, a grudniowa będzie po Świętach. Trochę wtopa...

 

18:45, annablack
Link Dodaj komentarz »

.

Przerwa na kawę. Tak se myślę, muszę unikać słabych, bo tu jedna się zabija, druga hejtuje obcych. Nie ogarniam tego, jak działają słabi... Żal mi /ich strasznie...

A wiecie, że męska twarz jest przystosowana do dostawania w ryj? Taka ciekawostka;).

 

13:11, annablack
Link Komentarze (1) »

 

 

Wstałam o 5:05. Gotowa do działania, niezmęczona, rzecz jasna. Robię bazę, a przy okazji dowiaduję się, że krokodyle takie baczne, że mogą spać połową mózgu, mając jedno oko otwarte. Wypas, ile czasu bym zyskała do działań. Do potem.

 

06:01, annablack
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 09 grudnia 2018

 

 

To mi YT podał, że to mi się spodoba. Hmmm..z ACDC mi się kojarzy.

O której jutro Dżej? 17?

 

Mama mi opowiadała, że Jachu asystuje (?) neurochirurgowi przy operacjach siatkówczaka. Wypas, nie wiedziałam, że oni do pola działania docierają przez udo...

 

Dziadek wygląda na osiemdziesiąt, mając 91.Nieźle, a mi kolo szukający dziewczyny dawał 28. To te geny;)..

Dobra, to ja spadam, bo zaraz wstaję przecie;).

 

20:59, annablack
Link Dodaj komentarz »

AAAAAAAAAAAAAAAAAA! UKRYŁAM BLOG NIECHCĄCY!

18:14, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Musiałam wejść i sprawdzić co jest z blogusiem, w końcu nie chciałam skasować;), a Mońka zgłosiła, że coś się dzieje.

Aha, nie przeczytałam i nie przeczytam maila od Loci. Chcę cię chronić, bejbe, nie  wchodzę w dyskusje z niektórymi. ty Lociu jesteś na tej liście, sorry.

Upewmiając się, że wszystko ok,powiem, tylko, że mieliśmy okolicznościowy wjazd rodzinny. Wytrzymałam dwie godziny. PMS mnie rozwala. Pocieszmy się jednak, że jutro będzie gorzej, w dodatku rehab z Dżejem i ćwiczenia z gwiazdką. Ciekawe jaki mięsień teraz mi zrobi. Dobrego popołudnia i wieczoru.

 

16:50, annablack
Link Dodaj komentarz »
sobota, 08 grudnia 2018

Cze. Pomyślałam, że to dobry moment, żeby zamknąć bloga. Nie muszę prosić o wsparcie, na rok ćwiczeń zarobiłam sama, nie muszę się tłumaczyć, czemu myślę tak, a nie inaczej, Locia Skobel wyśmiała to, że się poprawiam, to nie będę kłuła w oczy. Baj.

 

11:04, annablack
Link
piątek, 07 grudnia 2018

 

Patrzcie, moi mili, siłownia mi przychodzi do domu. Ja się bronię, chcąc wyglądać na normalsa, czyli nielubiącego się ruszać i co? Klops. Cieszy mnie skończenie najlepszej uczelni w Polsce, ale być mięśniakiem nie chciałam nigdy, bo ani to ladne, ani...no dobra, czaaasem przydatne. Najbardziej się cieszę, że w weekend nie zamierzam nic robić.Chyba.

 

18:54, annablack
Link Dodaj komentarz »

Na rehabie. Gośka mi wkłada rękę pod bluzkę, za coś łapie, kawałek jakiś, nie za cycki;) i rzuca:

- Woow, jaki masz mięsień! Jak kolesie pakujący na siłowni!

Zaczynam się tłumaczyć:

- To Dżej mnie lepi na nowo;), to nie moja wina, w dodatku, ja na pewno nie chciałam;))). To wszystko przez te niby nic nie dające ćwiczenia. Załatwił mnie;))

 

 

17:24, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Co miałam zrobić, to zrobiłam. Ksiądz spowiednik biedny, na antybocie, z chorym gardłem, poprosił o modlitwę. Mówiłam, że nie umiem wyciągnąć dłoni do niektórych osób, po prostu nie. A on, żebym w takim razie nie próbowała, bo internetowa brać czasem jest taka, że lepiej unikać i dobrze, że niektórych unikam. Widać jest powód.

 

Trudno było.

Z Gośką też ciężko. Ziewałam na potęgę.

 

13:19, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Bandziorno. Znowu obudziłam się bez budzika. Człowiek się przyzwyczaja. Gośka o 11. A ja, zacieram rączki i do roboty. Dobrze, że mam, jaka by nie była, bez bym ześwirowała. Zdechłabym jakbym miała robić zdjęcia co jadłam na mniam śniadanko;)

Dobrego piątku, a ja się biorę!

 

05:45, annablack
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 06 grudnia 2018

 

 

Mmm...zarąbisty rehab. Jednak rehab z Dżejem to jest spoko robota. Z Małgo też, ale ona nie za wysoka i jak się wyprostuję, budzę w niej grozę;))). I on chce, żebym godzinę stała. Mówiłam, że w zdrowiu nie mogłam tyle stać, np. na mszy, bo robiło mi się slabo, a Dżej: to teraz będziesz:).

 

Koleś do mnie napisał:

- Czy my się znamy?

- Nie – prostuję.

- Why?

 

Parsknęłam w duchu. No, przystojny chłopak, ale ma 22 lata. Powiedziałam:

- Bo jak ty się urodziłeś, ja kończyłam już podstawówkę.

 

Powiedział, że napisze, jak będę chciała z nim gadać. Video call? Znowu/?

 

Do miłego.

 

19:10, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

A mama mówiła: Nie śmiej się z głupszych! A mi mimowolny uśmieszek zapłonął na licu, jak przeczytałam apostrofę „Leniu przebrzydły:). Właściwie nie wiem, czego ta osoba miałaby nie robić, żeby OBCĄ OSOBĘ tak nazwać. Wiem, pani Skobel, Rygiel, czy jak jej tam, bardzo mi czegoś zazdrości, tak jak moja odwieczna czytelniczka, no i daje z siebie co może, czyli nie za dużo. Zastanawiam się tylko, czy ona się nie boi konfrontacji?

Gratuluję, bo, biorąc pod uwagę chociażby słownictwo, jakim dysponuje, to bieda...Wiedząc to wszystko, siedziałabym cicho w kąciku, bo delikwentka ani się składnie nie wypowie, ani nic mądrego nie spróbuje rzec, żenua. I z tym do mnie uderzasz, baby?

Niektórzy ludzie są nieustraszeni w swej głupocie.

 

A z innych śmiesznostek...albo nie, nie napiszę.

 

Koniec roboty na dziś!

 

13:02, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Szukam odpowiednich danych do bazy i trafiłam na to. Muszę być laską, bo w pokoju mam temperaurę kostnicy;) Wracam.https://www.ekologia.pl/kobieta/zdrowie/zimno-moze-odchudzac,21895.html

07:38, annablack
Link Komentarze (1) »

 

 

Cze. Tak się ucieszyłam, jak zobaczyłam, że Lota Skobel do mnie napisała! Choć poczty na o2 już nie używam, to zalogowałam się specjalnie na stronę, żeby przeczytać, czym pani chce mi dopieprzyć i się zasmuciłam.

Lociu, skarbie, z czym do ludzi? Chcesz mnie przestraszyć, a ja tylko młodo wyglądam. Mam prawie 40 i jak chcesz mi dopieprzyć, to nie tekstami dla dwudziestolatki, no proszę cię...to slabo wygląda, bo że bez klasy to dla czytelników pewnej pani, takie typowe...Nie powiedziałaś o sobie nic, ale ja jestem inteligentna, serio i z tych trzech linijek listu wynikło, że wiem już wszystko. Jesteś osobą niepełnosprawną, która na polski sposób, of course, nie pracuje, tylko siedzi na Fejsie, albo dopieprza na blogach.

Wiesz Lociu, rozbawiłaś mnie, bo znać brzydkie wyrazy i ich nie użyć, to sztuka, Tobie obca, najwyraźniej. Czuję, że mi zazdrościsz, tylko nie umiesz tego wyrazić i jako że poza bełkotem złożonym z nieparlamentarnych słów, nie potrafisz wyrazić niczego, to nie pisz do mnie, bo słabo ci wyszło, tylko się zaśmiałam pod nosem. Szkoda, że nie chodzisz, poradziłabym ci zapisać się na Uniwersytet Otwarty na UW, można zapisać się też bez matury! Dowiedziałabyś się czegoś...

Ale nie pisz już do mnie, cenię treść, a tu, niestetyż, pusto, oj, jak pustoo, jak nie chcesz być wyśmiewana, to nie pisz.

Z wyrazami szacunku, wracam do roboty.

 

06:39, annablack
Link Komentarze (1) »
środa, 05 grudnia 2018

 

 

Hyh. Kurde. Koleś, którego imienia nie znam, ale obstawiałam w ciemno, że jakiś Arab, myślałam, że podpis to jakaś ksywka, ale to chyba po prostu greckie imię i nazwisko, w stylu Theomas Abranas. W sumie możliwe. Pierwsze co zobaczyłam to wielki nos i zaśmiałam się:

- Hehe, ma większy nos ode mnie. Kolo, nazwijmy go Theo, jest podobno Turkiem, tak ma napisane w profilu. Dziwne, że tak się wkręcił, ciągle mi

 

Jutro Dżej koło szóstej...

 

20:25, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Wolne! Podziękowałam Gosi za pomysł na prezent dla...czterech osób z rodziny. Genialny. Nie muszę myślec o prezentach. Goś pytała czy się farbuję. Wzruszyłam ramionami:

- Nie siwieję, to nie muszę – parsknęłam. -A nie stać mnie na wizytę w salonie.:)

O, dziś darmowa dostawa pono, to może kupię coś jeszcze gwiazdkowego.

 

13:19, annablack
Link Dodaj komentarz »

" -Nie zrozumiałem ani słowa, ale muszę powiedzieć, że jesteś bardzo piękna."

Zajebiście, ale może uwiedzenie pedała, jako kobieta, nie w przebraniu chłopca, bardziej by bawiło.

Gośka za pół godziny.

10:58, annablack
Link Dodaj komentarz »
Archiwum


ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.