KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
RSS
wtorek, 22 stycznia 2019

Już nie mogę, a nic nie zrobiłam. Okropnie mi,front czujdę.

 

 

11:29, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Co by tu jeszcze spieprzyć panowie, co by tu jeszcze...

Aloha. Obudziłam się 5:11 i od rana jestem zła. Teo, chłopcze, zaczynasz mnie wnerwiać. Wracaj do swojej norki i nie wysyłaj mi pierdół = nocnych przemyśleń, bo mi gorzej, jak to czytam. Ja nie mam mózgu między nogami, a ten na wysięgniku górnym, nieźle działa i mogę go użyć przeciwko tobie, jak nie wytrzymam.

 

Gośka mnie przełożyła na jutro, w związku z czym dziś tylko robię.

Do miłego.

 

 

05:45, annablack
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 21 stycznia 2019

 

Wiedziałam, Teo się przypałętał w sposób trwały, bo po prostu mu się podobam. Tym gorsze prognozy, że się samoczynnie odwali. Wchodzi już w tematykę odpowiednią: spytał mnie, czy jest sexy. Taaa, czuję, że nie odpuści, póki nie trafimy do łóżka. Ale to się nie stanie, nie przewiduję.

Ale pytanie sobie koleś przygotował...

 

A tu piosnka tematyczna:

 

Idę spać, bo zaraz wstaję.

 

21:47, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

- Skasuj mnie, albo zablokuj.

- Czemu? Co zrobiłem źle?

I wstawił znowu serduszko.

Kurza de, no nic, nic nie zrobił źle, ale może ktoś mu powie, że nie warto się w starej, chorej pralce zakochiwać. Czuję się skrępowana sytuacją.

 

18:43, annablack
Link Dodaj komentarz »


Było „nieźle”. To był jeden z lepszych rehabów – stwierdził Dżej, zauważając jednak, że nie mam żadnego mięsnia nożnego. Co zrobić, jednak znam osoby, które mają mięśnie, a nic nie wynika z posiadania owych. Mają, ale nie umieją ich użyć?

Było ciężko, jak zwykle. Znowu schudnę?

14:41, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Za dwie godziny rehab z Dżejem. Znienacka, ale spoko. Będziemy próbować wstać. A, Gośka nazwała Dżeja twardzielem i powiedziała, że się nie dziwi, że dostaję takie trudne ćwiczenia.

Spytała, jakim sportowcem jest. Powiedziałam, że bramkarzem piłki ręcznej i Gośkę zatkało:). Czyli do 12:30.

 

10:50, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Cze. Tak myślę... co robić. No bo, jak najagresywniejszy przebieg (no, w tym też jestem najlepsza;), to trzeba by zapodać coś ostrego chyba. W Polsce chyba nic takiego nie ma, a mi się paszport przeterminował. A takie dziwności to może w Stanach...

Wracam do...

 

08:19, annablack
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 20 stycznia 2019

 

Straszny to był dzień. Zle zaczęło być już w piątym roku choroby, kiedy nie dałam rady wyjechać na trzecie stypendium. Badziewie esemowe umysłu mi nie zwaliło, ale rąbnęło całą resztę. Co zrobić, taka sytuacja. Chciałabym się poddać czemuś eksperymentalnemu. Jestem już na etapie, kiedy nie mam absolutnie nic do stracenia, a skończyć się przed czterdziestką, to dosyć słabe.

Jutro mam próbować wstawać z wyra z Dżejem. Jak mi się uda, to resztę już będę umieć. Jutro koło po piątej. Spadam, bo przecie zaraz wstaję.

 

22:09, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Cze. Nie tak miało być, całkiem nie tak. Wychodzi, że Turek się we mnie zakochał. Bardzo niedobrze, bo ja nie zakochuję się z zasady i teraz głupio się czuję, bo nic o nim nie wiem, a jego wzięło na fizyczność, nie wiem, czy wszyscy faceci tak mają. On też nic o mnie nie wie.Wie tylko, że jestem nieuleczalnie ciężko chora i leżę w łóżku 24/24.

Chyba nie będę z nim gadać, zresztą, on ze mną nie gada, tylko tępo się gapi.

Nie tak, kurde, miało być.

 

09:25, annablack
Link Dodaj komentarz »
sobota, 19 stycznia 2019

 

O kurde. Teo przestał o siebie dbać. Zarośnięty jak małpa siedzi w domu. Huknęłam na niego, czy szuka pracy. Mruknął, że tak, ale sądząc po brodzie, z tydzień się nie golił. Jeśli w Turcji jest tak, jak u nas, to powinien się golić przed rozmową. Chyba, że na fizycznego startuje.

 

Przecie żadna baba go nie zechce, jak będzie na bezrobociu siedział. Ech, Podejrzewam, że cierpi, jak rzekłam, że nie chcę brać ślubu. Mam nadzieję, że nie napisze szczerych wyznań w środku nocy...

 

Muza mi potrzebna.

 

20:40, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Trochę luźniej, od wczoraj nie gadałam z Teo, więc nie ma spiny, że jak on tak może żyć, od zasiłku do zasiłku? Gdyby był piękną kobietą i znalazłby Łosia, który na niego będzie pracował, to luz. Ja piękna nie jestem, bo nie pozwoliłabym sobie nie pracować. Rodzice prawie emeryci, to muszę im pomagać, tak czuję się w porządku. Padre jeszcze nie emeryt, ale jak mu się wczoraj przyjrzałam, to on też z gangu „Dziesięć mniej”.No nie wygląda na 65 prawie, w końcu syn dziadka:).

 

Zaraz obiad, ostatnio mam gadkę, że znowu schudłam. Bo to, kurde, przez ćwiczenia...

 

14:45, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Cze. Wczoraj Teo(manas, czy jakoś tak, ja w sumie nie zwracam się do niego żadnym imieniem, raczej bezosobowo) wyslał mi odpowiedź na to, że on siedzi na bezrobociu i ja na to „Sad”, a on na to „Hm”.

To se podeliberowaliśmy. Ja już faceta utrzymywałam, zanim do mnie dotarło, że jestem za młoda i za ładna, żeby hodować utrzymanka i juk dostałam pracę w spedycji, to go wyrzuciłam.

Nie chcę Teo, ale jak widzę, że młody, zdrowy facet siedzi na bezrobociu, to nóż mi się w kieszeni otwiera.

Dobego Wam.

 

09:12, annablack
Link Dodaj komentarz »
piątek, 18 stycznia 2019

 

Kurde, jedyny facet, który mi się oświadczył, zrobił to, jak miałam lat 37, no, jak miałam 20, miałam pryszcze i po, ekhm, nauce do matury, nosiłam rozmiar 42;).

Szkoda, że oświadczył się erotoman, o którym nie wiem nic, poza tym, że na bank występuję w jego fantazjach erotycznych – taki miał wyraz twarzy, jak chwilę z nim gadałam;).

Dobrego weekendu życzę.

 

20:49, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

Huh. Umęczona jestem. Goś nie dała mi samej wstać. Wiem, że się boi, jak stanę obok niej i się wyprostuję, czuję się jak Guliwer;). Dżej, no, mieszam...się zgodził, żebyśmy wstawali w poniedziałek. Przynajmnie nie będę się głupio czuła, bo on słusznego wzrostu;).

 

14:50, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Teo, młody, zdrowy koleś jest bezrobotny i siedzi w Turcji. SŁABO, Jeśli nawet ja mam pracę, to kto naprawdę chce, ten znajdzie.

 

11:02, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

 

 

Hello, zmieniłam na LinkedIn, że już nie szukam pracy, bo Bank jest zainteresowany przedłużeniem. Nie dziwię się, mają ze mnie kasę, a ja mogę już zarabiać na pierdoły, bo z tej pracy ponad rok rehabu mam. Tylko spinam się, bo mam zamiast neurologopedy, teraz zapisać się do masażysty.A ja się wstydzę, chyba, że to będzie niewidoma kobieta;).

 

Goś o po 11, lecę!

 

06:10, annablack
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 17 stycznia 2019

 

 

Heh, pośmiejcie się ze mnie: ma Instagramie komentował moje zdjęcie jakiś koleś. Patrzę na nick: cośtamcośtamgay.

A ja: Gej? To co się tak moim zdjęciem zachwyca i serduszka zasyła, jak on kochający inaczej?

 

A teraz znalazłam w necie, że Turgay, to popularne tureckie imię męskie. Wtopa trochę.

 

A, dziadek, tata taty trafił na dobę do szpitala, babcia mu kazała, bo miał arytmię chyba.Dziadek mówił.że nikt by problemu nie widział, gdyby babcia nie kazała mierzyć ciśnienia, bo czuł się dobrze. I tak sobie myślę, dziadek ma 92 rok, ma metr osiemdziesiąt chyba, chodzi prościutki jak struna.Wow, ja mam trochę jego genów. Dziadek wygląda na maks 80.

 

Heh. Coś w tym niewyglądaniu jest. Teo jest ode mnie dziewięć lat młodszy;)) Śmieszne geny.

 

Zara Fakty!

 

18:47, annablack
Link Dodaj komentarz »

 

Trochę masakra z wczutym facetem.Od poniedziałku siedziałam w milczeniu, zawieszona ptzez sprawę wiadomą i rzekłam kiedyś do Teo, który nie nazywa się Teo,tylko jakoś na T, ale dłużej;). Wyjaśniłam mu: Ty szukasz żony, ale ja męża nie szukam. No i nie dotarło. Jak można nie szukać męza? Teo, ja już jestem stara, tylko nie wyglądam. Lecę szukać pracy, bo umowy nie przedłużyli, a ona upływa w końcu stycznia.

 

11:21, annablack
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 15 stycznia 2019

 

Cze. Jakoś spanie mi nie idzie, Adamowicz i cała ta historia mnie przeraziła. Lzy mi w oczach stanęły, a ja nie z tych płaczliwych, chlipiących przy każdej okazji. To wydarzenie bardzo mnie ruszyło. Trzydniowa żałoba? To ja się zamknę na trzy dni. Baj.

 

05:07, annablack
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 14 stycznia 2019

Słabo. Jest mi okrutnie. Adamowicz nie żyje.Taki dobry, pozytywny człowiek...
Jestem zła. Dlaczego dobrzy ludzie umierają? Przeciez tu są potrzebni!
Źle mi.

20:10, annablack
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 654
Archiwum


ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.