KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
Blog > Komentarze do wpisu

żałoba po chorobie to coś innego, niż żałoba po morderstwie



Sądzę, że o mnie nie słyszałaś. Jestem księciem Dubaju. Na to już nie odpowiedziałam. Księć szuka żony już długo, jak ma 35. Chyba nieumiejętnie szuka, albo ma za duże oczekiwania, skoro to tak trwa.

Man in the box w kółko, ciekawe jakiej muzy słucha księć. Pewnie nie takiej;).

Jutro rodziciele sobie jadą gdzieś na tydzień.I luz, a jakbym wyszła za ksiencia, to zero takich fajnych wyjazdów:(.

 

sobota, 16 lutego 2019, annablack

Polecane wpisy

  • nowy

    Przeszam tu  https://annablack99.blogspot.com/ . DUŻO mam do wyjaśnienia czemu tak, a nie inaczej. Stopniowo to zrobię.  

  • spadam

      Kurde, ksienciu, uwodziciel z Instagramu to też Skorpion, się okazuje. Nie powiem, o czym pomyślałam. Kto Skorpion, ten wie. Spadam.    

  • for Przemo

      FOR PRZEMO Przemo, obraziłam się trochę na Bloxa, więc spadam. U mnie nic. Księć dalej się za mną snuje, byłby fajny, gdyby nie ten wzrost ujemny. Ale al

Komentarze
2019/02/16 14:30:55
Myślę że gdy choroba i morderstwo dotyka mężczyzny, to stan żałoby jest bardzo do siebie zbliżony.
Do wpisu się nie odniosę, bo na trzeźwo nie kumam. Ale jak wypiję, to bankowo mnie oświeci.
-
2019/02/16 14:35:47
On już ma raczej sporo tych żon... A na pewno kilka ;]
-
2019/02/16 14:37:32
hahahaaaaaaaaaaa, po pijaku trzeźwiej się myśli, proste:)
-
2019/02/16 19:28:15
"Dobrze gada, wódki jej dać" ;)


ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.