KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
Blog > Komentarze do wpisu

JUTRO ,MAŁGO, uchhhh

 



Dobra, już jarzę, Bóg stwierdził, że akurat ja dam sobie radę sama, no i l uz, to pewnie racja, ale po kiego grzyba ten koleś znowu dzwoni. Juz słyszał mój głos, fajny alt, a on znowu dzwonił jak jadłam obiad. Trochę mnie to wnerwia. Ja już jestem za stara na takie różne akcje, a on mi i tak nie pomoże, bo siedzi w Afryce. Usiłowałam skasować profil językowy, ale nie umiem.

 

czwartek, 21 lutego 2019, annablack

Polecane wpisy

  • nowy

    Przeszam tu  https://annablack99.blogspot.com/ . DUŻO mam do wyjaśnienia czemu tak, a nie inaczej. Stopniowo to zrobię.  

  • spadam

      Kurde, ksienciu, uwodziciel z Instagramu to też Skorpion, się okazuje. Nie powiem, o czym pomyślałam. Kto Skorpion, ten wie. Spadam.    

  • for Przemo

      FOR PRZEMO Przemo, obraziłam się trochę na Bloxa, więc spadam. U mnie nic. Księć dalej się za mną snuje, byłby fajny, gdyby nie ten wzrost ujemny. Ale al



ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.