KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
Blog > Komentarze do wpisu

ziuuuuuu, przeleciałam.

 

 

`

Cze.Dobry ten kalendarz...obudziłam się 5:15, rzut okiem na kalendarz i: „No,mam na koncie 17 zł...byłe do piętnastego, będzie renta, z której tysiak oddaję, ale zostaje mi jeszcze kilkaset złotych, to dam radę, bo na siedemnastu złotych długo nie pociągnę, zresztą, no proszę Was, na co mi pieniądze...mam gdzie spać, michę dadzą, a ćwiczyć mogę za darmo;), najtrudniejsze to tylko przekonąć się, że ruch jest fajny, hehe, ja znam fajniejsze rzeczy. Ze słyszenia znam.  No nie, znowu myśli mam jakieś jednokierunkowe. Eee tam. Się biorę za. Nara.

 

czwartek, 03 stycznia 2019, annablack

Polecane wpisy

  • nowy

    Przeszam tu  https://annablack99.blogspot.com/ . DUŻO mam do wyjaśnienia czemu tak, a nie inaczej. Stopniowo to zrobię.  

  • spadam

      Kurde, ksienciu, uwodziciel z Instagramu to też Skorpion, się okazuje. Nie powiem, o czym pomyślałam. Kto Skorpion, ten wie. Spadam.    

  • for Przemo

      FOR PRZEMO Przemo, obraziłam się trochę na Bloxa, więc spadam. U mnie nic. Księć dalej się za mną snuje, byłby fajny, gdyby nie ten wzrost ujemny. Ale al



ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.