KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
Blog > Komentarze do wpisu

czysta woda przed robotą;)

 

 

Bandziorno. Jak Wam? Czy Wy też na oczach policji, piliście wino (herbatę z winem) kubkami marki Tetley, bez herbaty oprócz wina w środku?:)

 

Wynajmowałam koło Skaryszaka, było lato, a my po turecku na trawie, z kubkami wina w garści. Po mnie nie widać, jak się nie nastukam za mocno;). To był fajny czas;))).

 

Dziś turlam się sama. W końcu sobie przypomnę jak to szło, a ciekawość mnie zżera, co będzie następnym etapem. Czy tym turlaniem, hehe, tak się wzmocnię, że będzie: Dobra, to teraz wstań i idź?dzie

 

Nie ma kto mnie dźwigać, więc dźwignę się sama, a potem? Hu, hu, będzie się działo:))).

 

Dobra, wody zapodam, czystej, żeby się rozwodnić i...lecimy z koksem. Aha, teraz poodpowiadałam Wam na komenty dwa, widać teraz nabrały mocy prawnej;))).

 

piątek, 20 lipca 2018, annablack

Polecane wpisy

  • hm, nawet nie mam ochoty odpisywać, sorry

      -Ta cholerna choroba postępuje – rzuciła la mamma, a ja tylko obserwuję i zastanawiam się czy zdażą cokolwiek zrobić. System zdrowotny w Polsce, wy

  • ble ble

        Czarna dupa się utrzymuje. Że też to musiało mnie zwalić. Rak to, mimo że z mammy z rakami, to kopem z półobrotu, ale neurologia wcześniaka musiał

  • byby, dzię dobry

        Hej. Jeszcze dziewięć dni urlopu. Obudziłam się o 7:30 – tak się rozbisurmaniłam, Gdzie moje obowiązkowe pobudki o 5:50? Zobaczymy jak będzi



ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.