KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
Blog > Komentarze do wpisu

obsuwa znowu, sorry

 

Cze, Misie! Odzywam się, żeby uspokoić, że nie zamknęli mnie, nie dostałam jakiegoś znacznego ubytku zdrowia psychicznego czy cuś, tylko pogoda mną rządzi i dosyć konkretnie dotyka tego, co w danym momencie mam najsłabsze, czyli dnia czternastego listopada, po zmroku wierzgałam lewą nogą, sadząc mimowolne kopy. Taka akcja, żeby mi się w życiu nie nudziło;). No i zakwasy w lewym przywodzicielu.

A tak, to spoko, dalej nic mi nie dolega, tylko myślę jak strasznie mi się nie chce ćwiczyć. Czyli norma. Dr Dżej nie powiedział tak, jak ja to ujęłam, tylko, że spróbuje. No to jak on próbuje, to jednostronnie to nie wyjdzie. Więc też się staram i chudnę z tego wysiłku;).



No, wysiłku, co to ja, na wsi mieszkam, gdzie nie ma znawców zdrowotnego usprawniania - rehabilitantów, fizjoterapeutów, gdzie, żeby się usprawnić, mam atlas w domu i buduję sobie mięśnie, których i tak nie będę umiała użyć, jeśli pod okiem speca od leczenia ruchem się tego nie nauczę?

Siłownia to nie jest to samo co rehabilitacja, fizjoterapią zwana. Bardzo nie.

Dr Dżej powtarza mi przy każdej okazji, że ta ilość mięśni, którą mam (niewyględna), w zupełności mi wystarczy do chodzenia.

A ja to sprawdzam. No i OK, parę kroków przejdę sama, ale jeszcze wstawanie mi zostało do odświeżenia;).



Oj, nie chce mi się, jak zwykle. Może jak Iwona mi zrobi espresso z kardamonem przed rehabem, to mnie ożywi? Na to liczę. O 15 rehab...



Dobrego Wam.

 

środa, 15 listopada 2017, annablack

Polecane wpisy

  • nie tokuję, bo nie i już

      Kurdeż no. Chyba nie ogarniam relacji z innymi ludźmi. Born to be wild, bez kitu. Się długo żyje na oucie, się dziko zachowuje wobec tych, co funkcjonują

  • już

        - Musi być gorzej, żeby było lepiej -podsumowała mama mój jękot. Zaczęłam myśleć po cholerę się zdecydowałam na to mega poświęcenie i bolesne ćwic

  • nie rehabię dziś

        Cze. Tak to jest, jeśli od prawie pół roku lewej właściwie nie używałam, bo bolała, to a) rozciąg boleć musiał b) teraz boli, bo wczoraj rozciągnę



ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.