KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
Blog > Komentarze do wpisu

witam chłodno

 

 

Wita Was rzucająca pająkami. Uch, wczorajszy dzień, szczególnie od 20, kiedy sufit, był już mocno nagrzany i rozsiewał temperaturę po pokoju, był masakrą. A dziś ma być gorzej, hura.

 

Myślę o Powstaniu Warszawskim i przypomina mi się film Ewy Ewart z niedzieli na TVN24. Rany, Niemcy wybierali sobie co ładniejszą babkę, hurtowo gwałcili, a potem kula w łeb. Zęby mnie rozbolały z nerwów, jak sobie to wyobraziłam.

Nie wiem, czy obecnie żyjący umieliby tak stanąć i bronić Polski. Czy w obecnym pokoleniu sami tacy janusze i grażyny (Bo nie mam nic do tych imiom!)?

 

O 10 przychodzi kosmetyczka. Bojam się co mi zrobi, powiedziałam niech robi, co chce, mam nadzieję, że mocno mnie nie skrzywdzi.

Dla towarzystwa Cygan dał się powiesić, a ja dla mamy dam sobie nie wiem właściwie co. Mam nadzieję, że nie będzie bolało, odrośnie, albo się zmyje. Przejrzałam się w laptopie i zasadniczo jest OK, tym bardziej się boję,co jej przyjdzie do głowy.

Nic to, dam radę. Heh, nie takie rzeczy się robiło.

 

Pan z home.pl już mi nie odpisał, co robię źle, że mi nie wychodzi to, co chcę. Chyba się obrażę i wezmę za niemiecki. Czyli normalny foch;).

 

Kurtyna wodna by mi się zdała, najlepiej nad łóżkiem. Na Starym MieścIe postawili, to ja w pokoju chcę. Ale, kurde, parkiet zamoknie, a on i tak ze starości już letko „wzdęty';).

 

Jakbym mieszkała we Włoszech, Hiszpanii, to ja zupełnie już bym rzuciła jedzenie. W gorącu się nie je, tylko usiłuje przetrwać.

 

Chłodu życzę i sorry, że ostatnio tylko pracującym pożyczyłam. Niepracujący też istnieją i muszą z niepracowaniem żyć. Przykre, ale różne przykrości się w życiu zdarzają.

Zakończmy chłodnym pozdrowieniem;).

 

wtorek, 01 sierpnia 2017, annablack

Polecane wpisy

  • nie spadłam, to przenośnia była;)))

      Ożywiła. Kaśka też się przydała: - O, jaki masz mocny głos, widać, że wyspana. To raczej to wydychanie, nie mi nie dające w ruszaniu kulek, pomogło;). Ku

  • [nie ma mnie, bo spadłam na podłogę]

      HEJ, rany, jak mi się chce spać. O piątej musiałam przerwać to, co lubię najbardziej, zatem jeszcze się nie obudziłam, jeszcze znowu mi się nie chce, to

  • muzyka na moje uszy

      Wcześniej, czy później. Wysłałam doktorowi eska, że chyba lepiej by było bez niczego chodzić, bo to tylko utrudnia. A dok: Dobrze koleżanka kombinuje. Mu



ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.