KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
Blog > Komentarze do wpisu

witam chłodno

 

 

Wita Was rzucająca pająkami. Uch, wczorajszy dzień, szczególnie od 20, kiedy sufit, był już mocno nagrzany i rozsiewał temperaturę po pokoju, był masakrą. A dziś ma być gorzej, hura.

 

Myślę o Powstaniu Warszawskim i przypomina mi się film Ewy Ewart z niedzieli na TVN24. Rany, Niemcy wybierali sobie co ładniejszą babkę, hurtowo gwałcili, a potem kula w łeb. Zęby mnie rozbolały z nerwów, jak sobie to wyobraziłam.

Nie wiem, czy obecnie żyjący umieliby tak stanąć i bronić Polski. Czy w obecnym pokoleniu sami tacy janusze i grażyny (Bo nie mam nic do tych imiom!)?

 

O 10 przychodzi kosmetyczka. Bojam się co mi zrobi, powiedziałam niech robi, co chce, mam nadzieję, że mocno mnie nie skrzywdzi.

Dla towarzystwa Cygan dał się powiesić, a ja dla mamy dam sobie nie wiem właściwie co. Mam nadzieję, że nie będzie bolało, odrośnie, albo się zmyje. Przejrzałam się w laptopie i zasadniczo jest OK, tym bardziej się boję,co jej przyjdzie do głowy.

Nic to, dam radę. Heh, nie takie rzeczy się robiło.

 

Pan z home.pl już mi nie odpisał, co robię źle, że mi nie wychodzi to, co chcę. Chyba się obrażę i wezmę za niemiecki. Czyli normalny foch;).

 

Kurtyna wodna by mi się zdała, najlepiej nad łóżkiem. Na Starym MieścIe postawili, to ja w pokoju chcę. Ale, kurde, parkiet zamoknie, a on i tak ze starości już letko „wzdęty';).

 

Jakbym mieszkała we Włoszech, Hiszpanii, to ja zupełnie już bym rzuciła jedzenie. W gorącu się nie je, tylko usiłuje przetrwać.

 

Chłodu życzę i sorry, że ostatnio tylko pracującym pożyczyłam. Niepracujący też istnieją i muszą z niepracowaniem żyć. Przykre, ale różne przykrości się w życiu zdarzają.

Zakończmy chłodnym pozdrowieniem;).

 

wtorek, 01 sierpnia 2017, annablack

Polecane wpisy

  • ups, zabłądziłam

      Hej. Zapomniało mi się, że nie dodałam wpisu. Akcja stresowania się kimś dziś osiągnęła apogeum. O 10 dowiedziałam się, że stresować się będę jeszcze 6 t

  • zyzyzy

      Huh. Zmuła mnie łapie. Jestem wyspana przecie, a tak jakoś... Dopisałam dwa słowa po węgiersku i zdanie po polsku do strony, ale chyba będę musiała znowu

  • suoneczko i cukier

      Połowa (!) chorych na czerniaka umiera, usłyszałam. Zatkało mnie. Wiedziałam, że słońce to wróg, myślałam, że jak się nie opalam, to po prostu będę wiecz



ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.