KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
Blog > Komentarze do wpisu

gorąc

 

 

Jeszcze półtora dnia. I jeśli znowu będę zdychać, to po obiedzie. Klimy nie mogę włączać, bo kabelki w ścianach, czy gdzie tam z lat pięćdziesiątych lub sześćdziesiątych, już nie pamiętam, zatem elektryka pada, jak mam włączone i radio i klimatyzator. No to nie mam. Tylko wentylator z radiem. To, co się stało wczoraj, to moja reakcja na ciepełko. Ja jestem biała, nie ta rasa na te temperatury. Flaki mam zdrowe, więc wszystko przyswajam;), nawet to, co powinno doprowadzić do wyrzygu. Każdego, ale nie mnie;))).

Jakbym lubiła pić procenty, pewnie zostałabym alkoholiczką, bo za łatwo mi wchodzi.



Heh, przejrzałam się. Patrzę i – radosny uśmiech. No, faktycznie jak dzieciuch...

Gadam z kolesiem wczoraj.

-Ile masz lat?

- 35, jeszcze.

- Nie przesadzaj. Nie masz 35.

- Masz rację, żartowałam, mam 53.

- Nie zalewaj, nie wyglądasz.

Powinnam chyba powiedzieć: A ile chcesz, żebym miała?;)



Gorąco mi wciąż, a jeden kolo z Kraju wiadomego (co on, kobiet tam nie mają?) stwierdził, że jestem dla niego wyzwaniem, bo nie odpowiadam na pytania.

Tylko na durne nie odpowiadam.

Kończę, bo już mi bardzo gorąco.

 

wtorek, 11 lipca 2017, annablack

Polecane wpisy

  • grrr

        Tak zwana kurza dupa. Nie mogę podjąć pracy, bo miesiąc i trzy dni byłam w szpitalu. Muszę ściągnąć na wizytę domową lekarza z medycyny pracy, mam

  • :)

      Jestem, znowu jestem. Panowie ratownicy, przywieźli mnie gazem, serio, Nie było na sygnale, ale było ekspresowo. Jeden pan, jak mnie przesadzał na krzese

  • No to...

    Znacie zabawę Finger Five Fillet? Tak mi się skojarzyło, ale tematu nie rozwinę;).Rozpłaszczyłam lewicę, całkowicie, na blacie, a terapeuta: - Ale palce... - Pr



ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.