KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
Blog > Komentarze do wpisu

ale pięknie!

 



Cze. Ale jest pięknie brzydko. Ciemno i pada, czyli moje klimaty.

Przeglądałam papiery i tak przypadkiem wyszło, że trafiłam na swoje orzeczenie i heh, znowu parsknęłam śmiechem. Wydawało mi się, że jak ktoś tak długo, całe życie choruje, to w końcu ZUS stwierdzi: dajmy sobie spokój, ona już nie wyzdrowieje. Zróbmy ją bezterminową.

Nie, żebym chciała, ale tak gdzieś słyszałam, że trzecie orzeczenie jest bezterminowe.

Hehe, zależy u kogo. ZUS we mnie wierzy i liczy pewnie, że leczenie rehabilitacją ma sens, bo orzeczona jako niezdolna do samodzielnej egzystencji jestem do listopada 2021. No, to mnie kręci, żeby się okazało, że chora do czterdziestki, a potem funkcjonalnie w pełni zdrowa dzięki rehabilitacji:))).



Doktor Woyciechowska namawiała, żebym rozpropagowała rehabilitację. Ja? Ruch? Heheheheeeeeeee! Ale spoko, jak z tego stanu wylezę, to rozpropaguję. Zmierza wszystko we właściwym kierunku. We wrześniu '16 oceniona w rzucie na 8,5 EDSS, teraz, na niewprawne oko : 6 EDSS.



Dobrego dnia w tej pięknej pogodzie.

 

czwartek, 13 lipca 2017, annablack

Polecane wpisy

  • nie tokuję, bo nie i już

      Kurdeż no. Chyba nie ogarniam relacji z innymi ludźmi. Born to be wild, bez kitu. Się długo żyje na oucie, się dziko zachowuje wobec tych, co funkcjonują

  • już

        - Musi być gorzej, żeby było lepiej -podsumowała mama mój jękot. Zaczęłam myśleć po cholerę się zdecydowałam na to mega poświęcenie i bolesne ćwic

  • nie rehabię dziś

        Cze. Tak to jest, jeśli od prawie pół roku lewej właściwie nie używałam, bo bolała, to a) rozciąg boleć musiał b) teraz boli, bo wczoraj rozciągnę



ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.