KRS 0000083356 Cel szczegółowy: Anna Bartuszek
Blog > Komentarze do wpisu

2



1,5h ćwiczeń, póki było chłodno dałam radę, teraz zaś dogorywam. Cóż, nie ćwiczyłam szybkości pisania, właśnie umieram w upale, a koleś który przysłał mi wypracowanie jak bardzo chciałby ze mną trenować angielski, w trzecim zdaniu spytał, czy może mi przysłać zdjęcie tego, co dla niego najważniejsze, albo na skajpie pokazać, jak się cieszy, że mnie widzi. Słabo mi, na całym świecie zboczeńcy. A tego kolesia zablokuję, bo mam dość takich zagrań. A teraz posłucham inglisza z płyty, bez ruchu, bo gorąc upiorny.

 

poniedziałek, 19 czerwca 2017, annablack

Polecane wpisy

  • grrr

        Tak zwana kurza dupa. Nie mogę podjąć pracy, bo miesiąc i trzy dni byłam w szpitalu. Muszę ściągnąć na wizytę domową lekarza z medycyny pracy, mam

  • :)

      Jestem, znowu jestem. Panowie ratownicy, przywieźli mnie gazem, serio, Nie było na sygnale, ale było ekspresowo. Jeden pan, jak mnie przesadzał na krzese

  • No to...

    Znacie zabawę Finger Five Fillet? Tak mi się skojarzyło, ale tematu nie rozwinę;).Rozpłaszczyłam lewicę, całkowicie, na blacie, a terapeuta: - Ale palce... - Pr



ministat liczniki.org


hit counters

A to jest moje, bliskie mi bardzo czytadło:
Anna Bartuszek Z widokiem na Mont Blank
Gdzie się fikcja z prawdą przeplata.